IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 5 iunie 2009

SORIN BOCA: „NOI JUCAM TOATE MECIURILE DOAR PE TEREN“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri ca gruparea din dealul Copoului isi va apara corect sansele in ultima etapa a campionatului, in deplasare, cu Rapid Bucuresti.
„Cred ca am demonstrat pana acum ca noi am jucat toate meciurile doar pe teren. Poli Iasi este o echipa care isi apara corect sansele si fie batem pe Dinamo cu 1-0, fie luam bataie de la Otopeni cu 4-1. Nu ne intereseaza alte specula]ii, Poli este o echipa curata si vom demonstra acest lucru si miercuri, in «Giulesti». Mergem sa jucam cat mai bine si, de ce nu, sa castigam, pentru a incheia cum se cuvine un sezon greu pentru noi si pentru iubitorii fotbalului din Iasi“, a declarat Sorin Boca.
Si antrenorul forma]iei iesene, Cristiano Bergodi, a spus ca Poli Iasi isi va apara corect sansele in partida de miercuri: „Am fost in]eles gresit dupa partida cu Gloria Buzau, cand am spus ca ne-am salvat de la retrogradare si ca nu ma mai intereseaza partida cu Rapid. Am vrut sa spun ca pentru noi aceasta partida nu mai are miza in condi]iile in care suntem deja salva]i de la retrogradare. Dar asta nu inseamna ca ne vom da la o parte, ca sa castige Rapid. Vreau sa incheiem campionatul cu un rezultat bun si de aceea le cer jucatorilor sa trateze acest meci cat mai serios“.

Niciun comentariu: