IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 3 iunie 2009

CRISTIANO BERGODI: „LUNI AM ANTRENAMENT, NU AM CUM SA MA VAD CU BECALI“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat miercuri, dupa antrenamentul de seara, ca luni are programat un antrenament cu jucatorii si nu se va vedea cu Gigi Becali.
„Am vazut si eu ce a declarat domnul Becali, dar vreau sa va spun ca eu luni am antrenament, nu am cum sa ma vad cu Becali. Noi pregatim meciul cu Rapid, de miercuri. Am mai spus si repet, vreau sa discut cat mai repede cu domnul presedinte Boca si cu domnul primar al Iasului, Gheorghe Nichita, pentru a vedea care este oferta celor de la Iasi. Dupa aceea, voi discuta si cu altii, pentru ca miercurea viitoare imi expira contractul cu Poli Iasi. Este o onoare sa fii dorit de Steaua, dar si alte formatii din tara sau din strainatate s-au interesat de mine. Ramane sa vad ce decizie voi lua“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca va pregati partida cu Rapid cu toata atentia: „Vom pregati cu toata atentia partida cu Rapid, deoarece vrem sa mergem sa ne aparam sansele. Rapid este implicata `n lupta pentru Europa League si asta `nseamna ca noi trebuie sa fim fair-play fata de celelalte echipe si sa ne aparam corect sansele `n «Giulesti»“.

Niciun comentariu: