IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 30 iunie 2009

PETRE GRIGORAS: „M-AM INTELES CU CEI DE LA POLI IASI“


Antrenorul Petre Grigoras a declarat marti ca s-a inteles cu primarul Iasului Gheorghe Nichita sa preia gruparea din dealul Copoului.
„Am fost aseara (n.r. – luni seara) in Iasi si am discutat din nou cu domnul Nichita. M-am inteles cu cei de la Poli Iasi si, din punctul meu de vedere, nu sunt probleme sa preiau echipa dar intai trebuie sa-mi rezolv problemele cu Otelul. Astazi (n.r. – marti) ma duc spre Galati, dar am inteles ca nu ma pot intalni cu domnul Stan deoarece este plecat la Bucuresti. Sper sa ne putem vedea miercuri pentru a putea pune capat intelegerii cu Otelul“, a declarat Petre grigoras.
Tehnicianul a mai spus ca si-ar dori ca pana joi cel tarziu sa semneze cu Poli Iasi: „Eu as fi vrut ca de maine (n.r. – miercuri) sa vin la Poli, dar iata ca nu se poate. Sper ca joi, cel tarziu, sa vin la Iasi, sau sa ma duc direct in cantonamentul echipei de la Brasov. Pana atunci, trebuie sa-mi clarific situatia cu Otelul, pentru ca asa este normal. Mai am ceva bani de luat, nu foarte multi. Nu pot spune mai multe despre Poli pentru ca deocamdata eu nu am semnat cu Iasul“.

Niciun comentariu: