IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 9 iunie 2009

CRISTIANO BERGODI: „VOM JUCA FARA PRESIUNE IN GIULESTI“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat marti, in cadrul unei conferinte de presa, ca jucatorii sai vor evolua fara presiune in ultima etapa de campionat si de aceea se asteapta la o evolutie buna in Giulesti.
„Speram sa facem un joc bun cu Rapid pentru a onora cum se cuvine intrecerea interna. Jucam impotriva unei echipe care isi doreste sa prinda un loc de Europa League si tocmai de aceea trebuie sa evoluam cu multa determinare si daruire, pentru a ne ridica la nivelul adversarului. Pentru noi aceasta partida are mai putina importanta in economia clasamentului si tocmai de aceea cred ca baietii vor juca fara presiune in Giulesti. Noi nu avem nimic de pierdut. Ne lipsesc foarte multi titulari, dar probleme de lot sunt si in tabara cealalta. Nu ne va fi usor. Eu cred ca putem scoate un rezultat bun“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca nu a primit deocamdata nicio oferta concreta de la formatia Steaua Bucuresti: „Am vazut ce a declarat domnul Becali despre mine, dar eu prefer sa nu comentez. Nu m-am intalnit niciodata cu domnul Becali si vad ca deja imi fixeaza obiective. Repet, nu am primit nicio oferta concreta de la Steaua. Pana acum, am purtat discutii doar cu cei de la Poli Iasi, pentru ca eu am contract cu aceasta echipa pana pe 14 iunie. Eu joi plec acasa, in Italia, dar voi continua sa discut cu domnul Boca (n.r. – Sorin Boca, presedintele clubului Poli Iasi) pentru ca vreau ca pana duminica sa stiu ce voi face in continuare. Oricum, eu cred ca Iasul, cu sau fara Cristiano Bergodi, merita sa lupte pentru un obiectiv mai bun decat salvarea de la retrogradare“.

Niciun comentariu: