IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 27 iunie 2009

PETRE GRIGORAS: „SUNT SANSE SA VIN LA POLI IASI“


Antrenorul echipei Otelul Galati, Petre Grigoras, a declarat sâmbata ca isi va rezilia intelegerea cu gruparea dunareana si ia in calcul o venire la Poli Iasi.
„Vreau sa am o discutie o discutie cu domnul Marius Stan in privinta rezilierii intelegerii mele cu Otelul. Cei de la Iasi m-au contactat, prin domnul primar Gheorghe Nichita. Mi s-a facut o oferta sa antrenez în Copou si ramane sa vad ce decizie iau. Sunt sanse sa vin la Poli Iasi“, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul galatenilor a mai spus ca l-a deranjat faptul ca nu a fost consultat in privinta transferurilor: „La Galati se propune un obiectiv important in conditiile in care Bourceanu a plecat, iar Pena si Viglianti sunt accidentati. In plus, sunt obligat sa antrenez ce jucatori mi se aduc. Nu mi se pare normal asa. Eu cred ca antrenorul trebuie sa decida jucatorii care vin la echipa si programul de antrenament“.

Niciun comentariu: