IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 29 iunie 2009

JUCATORII DE LA POLI IASI SI-AU RELUAT PREGATIRILE


La primul antrenament al formatiei Poli Iasi, in vederea noului sezon, au participat, luni, 27 de fotbalisti, sedinta de pregatire fiind condusa de antrenorii secunzi Narcis Ciocarlan si Ioan Campeanu, deoarece nu a fost stabilit inca noul tehnician.
In momentul in care a venit la stadion, capitanul formatiei iesene, Bogdan Onut, a avut un schimb dur de replici cu cativa suporteri, care l-au acuzat ca a jucat pariuri in editia trecuta de campionat. Onut le-a spus fanilor: „Daca aveti dovezi ca am pariat pe Poli, aduceti dovezile aici, in fata presei. Eu va spun ca am pariat pe curse de caini! E vreo problema?!“
De la reunire au lipsit motivat Stojan Ignatov si Lamine Diarrassouba, in timp ce Nuno Viveiros este accidentat si va veni duminica.
Fata de sezonul trecut, la startul pregatirilor nu au mai participat Andrei Cristea, Jose Montiel si Petar Jovanovic, care au revenit la echipele de care apartin.
Lotul prezent la reunire a fost:
Portari – Cristian Branet, Traian Marc, Razvan Plesca, Andrei Balan;
Fundasi – Cornel Buta, Adrian Ilie, Iosif Kalai, Cristian Munteanu, Bogdan Onut, Bogdan Straton, Andrej Pecnik, Andrian Sosnovschi (Torpedo Moscova), Alexandru Apetroaie (Poli II Iasi);
Mijlocasi – Dominik Bersnjak, Romulus Miclea, Ciprian Milea, Mircea Oprea, Alejandro Gavatorta, Sebastian Sfarlea, Paul Tincu (revenit de la Petrolul Ploiesti), Adrian Cososchi (Poli II Iasi), Alexandru Buhusi (Poli II Iasi);
Atacanti – Cristian Bratu, Ionut Balba, Clement Palimaru, Marius Vintila (liber de contarct), Bogdan {tiubei (Poli II Iasi).
Componentii gruparii iesene vor efectua vizita medicala marti si miercuri la Policlinica Sportiva din Iasi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu cred ca echipa iasului e mai lenta in fotbal.vina o au chiar jucatorii.daca ar mai lasa distractiile si fetele cred ca ar merge treaba mai bine .sunt fata dar ceva inteleg si eu in fotbal.chiar am avut o relatie cu un fotbalist.sa mai lase impresiile si sa se ocupe mai mult de fotbal ca doar asta au ales si ne cam fac de ras in ultimul timp