IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 25 noiembrie 2010

GRIGORE SICHITIU: „AVEM DOUA MECIURI DE FOC!“


Presedintele executiv al clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca formatia ieseana va avea doua meciuri extrem de grele in acest final de tur de campionat.
„Le-am achitat zilele acestea salariile jucatorilor, asa ca ei trebuie sa se gandeasca doar la aceste ultime doua partide din turul de campionat. Vor fi doua jocuri de foc, in care intalnim Vointa Sibiu si UTA. Trebuie sa castigam neaparat aceste doua partide, pentru a ne pastra in plasa echipelor de primele doua locuri, dar cred ca si patru puncte ar fi bune. {tim ca Sibiul a luat doar trei goluri pana acum, dar poate le dam noi inca trei“, a spus Grigore Sichitiu.
In ceea ce priveste o eventuala colaborare cu fostul director sportiv al echipei Universitatea Cluj, Paul Cazan, Sichitiu a precizat ca ar fi dispus sa lcureze cu acesta: „Nu ar fi o problema sa lucrez cu Paul Cazan. Este un baiat serios, cu care am mai lucrat prin 1997, daca nu ma insel, la Rapid. Eu eram director tehnic, iar el director sportiv. Eu nu am auzit nimic oficial despre venirea lui Paul Cazan, asa ca nu are rost sa spun mai multe acum. O sa vedem in iarna ce va fi, cand se va face o analiza amanuntita a turului de campionat“.
Paul Cazan declarase marti ca a purtat o serie de discutii cu primarul Iasului, Gheorghe Nichita, pentru a veni la gruparea ieseana.
In cadrul aceleiasi conferinte de presa, antrenorul formatiei iesene, Adrian Falub, a spus ca se asteapta ca echipa sa sa obtina prima victorie in deplasare in acest tur de campionat: „Mai sunt doua meciuri din acest tur de campionat si acestea pot fi decisive pentru atingerea obiectivului propus, promovarea in Liga I. {tim ca Vointa Sibiu este neinvinsa in acest tur de campionat, iar noi nu am castigat pe teren niciun meci in deplasare. Eu sper sa spargem gheata acum. Ma astept la o reactie de orgoliu din partea jucatorilor mei si la mai multa determinare. Am demonstrat in partida cu Alba Iulia ca suntem pe un drm bun si acum sper sa confirmam acest lucru“.

Niciun comentariu: