IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 16 noiembrie 2010

GRIGORE SICHITIU: „JUCATORII SUNT DATORI FATA DE NOI“


Presedintele executiv al clubului ACSM U Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat marti ca gruparea din dealul Copoului nu are restante financiare fata de jucatori si considera ca fotbalistii sunt datori, fiind nemultumit de jocul echipei.
„Mai sunt trei partide de disputat, iar noi trebuie sa castigam tot pana la finalul turului. Doar asa putem sa ne pastram in apropierea locurilor ce permit promovarea in Liga I. Mai sunt multe etape de jucat si eu cred ca putem spera in continuare ca ne vom atinge obiectivul propus. Nu avem o situatie financiara extraordinara, insa nici datorii fata de jucatori. In schimb, jocul echipei nu este asa cum ne dorim, iar jucatorii au ramas datori fata de noi“, a spus Sichitiu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca spera ca in retur lucrurile sa stea altfel: „Cu o pregatire buna facuta in iarna si cu cateva achizitii, eu cred ca aceasta echipa va arata altfel in retur. S-a vazut in meciurile jucate pana acum ca nu avem fotbalisti care sa poata decida soarta unui meci. Cand evoluam in compania unor echipe modeste, ai nevoie de un lider in teren, care sa stranga echipa in jurul lui. Noi nu am avut asa ceva in meciurile din deplasare si tocmai de aceea am luat doar un singur punct in sase meciuri jucate afara“.

Niciun comentariu: