IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 29 noiembrie 2010

GRIGORE SICHITIU: „FARA TRANSFERURI IN IARNA, NU PUTEM LUPTA PENTRU PROMOVARE!“


Presedintele executiv al clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat luni, in cadrul unei emisiuni sportive, la Tele’M Iasi, ca gruparea din dealul Copoului nu poate lupta pentru promovare daca nu va face cateva transferuri in aceasta iarna.
„Noi pana acum am facut legitimari si nu trasnferuri, asa cum s-a intamplat la echipele care trag la promovare. Noi am adus jucatori liberi, care nu au fost luati de altii. Fara transferuri in iarna, nu putem lupta pentru promovare! Eu raman la parerea ca Iasul poate reveni in Liga I daca se va afla la maxim cinci puncte de locul al doilea in Seria a II-a a ligii secunde la finalul turului. Cred ca acum avem nevoie de liniste la echipa, pentru a putea castiga cu UTA si pentru a fi in plasa echipelor din fruntea clasamentului. Pe urma, voi discuta cu domnul Negoita pentru a stabili un buget de transferuri in iarna“, a spus Grigore Sichitiu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca in momentul de fata nu sunt jucatori care sa poata concretiza ocaziile avute: „Avem un ghinion fantastic in deplasare. La ultimul meci, pierdut la Sibiu, am avut vreo cinci ocazii clare de a marca, dar nu avem jucatori care s-o bage in poarta. In schimb, am luat doua goluri pe niste greseli personale. Sper sa remediem aceste probleme in pauza de iarna“.

Niciun comentariu: