IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 30 noiembrie 2010

GRIGORE SICHITIU: „NU PUTEM ACUM SA-L IMPLICAM PE MIRCEA LUCESCU LA IASI SI SA-L FACEM DE RAS!“


Presedintele executiv al clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat marti ca deocamdata nu poate implica numele lui Mircea Lucescu la grupele de copii si juniori ale gruparii iesene.
„Eu am lucrat opt ani cu nea Mircea (n.r. – Mircea Lucescu), dar cred ca Academia «Mircea Lucescu», pe care vrem sa o facem noi la Iasi, trebuie mai intai foarte bine fundamentata. Am inceput o evaluare a potentialului fotbalistic iesean si dupa ce vom avea doua grupe de juniori, una de 13,14 si 15 ani si a doua grupa de 16,17 si 18 ani, de-abia atunci vom putea vorbi de implicarea lui nea Mircea. Nu putem acum sa-l implicam pe nea Mircea la Iasi si sa-l facem de ras! El este un nume mult prea mare in fotbalul european. Nu poti sa joci cu numele de «Academia Mircea Lucescu» si sa te bate nu stiu ce echipa de pe la Pascani. Mircea Lucescu va veni alaturi de noi atunci cand vom fi foarte bine organizati“, a spus Grigore Sichitiu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca gruparea din dealul Copoului ar avea de pierdut daca se va renunta la serviciile sale: „M-am saturat de cate speculatii s-au facut in ceea ce ma priveste. Sincer, cred ca doar echipa Iasului ar avea de pierdut, daca sunt dat afara, eu nu. La experienta si la nivelul la care am lucrat pana acum, eu ajut Iasul. Eu am venit sa fac performanta, daca se doreste. Daca nu, nu este nicio problema sa-mi gasesc un loc in fotbalul romanesc sau in strainatate, asa cum am avut in 35 de ani. Fotbalul de performanta se face pe o perioada mai lunga, nu intr-o zi. Cu mine sau fara mine, eu cred ca la Iasi se poate construi o echipa competitiva“.

Niciun comentariu: