IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 23 noiembrie 2010

PAUL CAZAN: „AS VENI CU PLACERE LA POLI IASI“


Fostul director sportiv al clubului Universitatea Cluj, Paul Cazan, a declarat marti ca a discutat posibila venire a sa intr-un post de conducere la formatia ACSMU Poli Iasi.
„Dupa ce am plecat de la Universitatea Cluj, am purtat o serie de discutii cu primarul Iasului, domnul Gheorghe Nichita. Trebuia sa vin la Iasi la meciul lor de sambata, dar s-au ivit niste probleme si nu am mai putut ajunge. Poate ma voi duce sa-i vad la Sibiu. Nu stiu prea multe despre actuala echipa a Iasului. Din lot il stiu doar pe Panc. As veni cu placere la Poli Iasi, dar nu vreau sa ma arunc cu capul inainte. Trebuie sa vad exact care este situatia la Iasi. Hai sa spunem ca este doar un zvon deocamdata venirea mea la Iasi“, a spus Paul Cazan.
Fostul oficial al Univeristatii Cluj nu a negat posibilitatea de a veni in locul presedintelui executiv Grigore Sichitiu: „Nu s-a discutat daca sa vin ca director sportiv sau ca presedinte la Iasi. Nu pot vorbi despre o colaborare cu Sichitiu in conditiile in care nu stiu inca pe ce post as veni la Iasi. Daca va trebui sa lucrez cu Sichitiu, voi discuta atunci cu el“.

Niciun comentariu: