IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 22 noiembrie 2010

GRIGORE SICHITIU: „VA FI O LUPTA IN CINCI PENTRU PROMOVARE“


Presedintele executiv al clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat luni ca din Seria a II-a a ligii secunde se vor bate cinci echipe pentru promovare.
„La cum arata acum clasamentul, cred ca va fi o lupta in cinci pentru promovare. Noi, Mioveniul, Petrolul, Sibiul si Oradea vom lupta pentru cele doua locuri care duc in LIga I. Nu cred ca exista o favorita certa, deoarece toate aceste formatii au alternat momentele bune cu cele slabe. Noi am aratat un plus de agresivitate, de cursivitate si de omogenitate in joc in ultimele partide si tocmai de aceea sper sa spargem si noi gheata in deplasare. Vom juca etapa urmatoare la Sibiu, cu o echipa buna, insa eu sper sa obtinem un rezultat pozitiv“, a spus Grigore Sichitiu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca este bucuros ca doi tineri ieseni au avut evolutii foarte bune in ultima etapa: „Incercam sa facem performanta la Iasi, sa promovam, dar si sa crestem tineri talentati. De cand n-au mai inscris intr-un meci al Iasului doi jucatori crescuti aici? Eu imi doresc ca Herghelegiu si Cretu sa continue pe acest drum si alti tineri din pepiniera proprie sa faca pasul spre prima echipa deoarece ei reprezinta viitorul fotbalului iesean“.

Niciun comentariu: