IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 5 noiembrie 2010

GRIGORE SICHITIU: „NU-MI FAC GRIJI DACA AS FI INLOCUIT!“


Presedintele executiv al clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca nu-si face probleme ca ar putea fi inlocuit si ca are mai multe oferte.
„Nu stiu nimic despre zvonurile cum ca voi fi schimbat din functie. Oricum, nu-mi fac griji daca as fi inlocuit! E de ajuns sa raspund la telefon pentru ca oferte sunt. Oricine poate fi schimbat la acest club. Am discutat cu domnul Negoita (n.r. – finanatatorul echipei, Ionut Negoita) de vreo patru ori in aceasta saptamana si cu domnul primar Nichita (n.r. – primarul Iasului, Gheorghe Nichita) si niciunul nu mi-a spus ca ar vrea sa ma schimbe. Nu are rost sa discut mai multe despre acest subiect“, a spus Grigore Sichitiu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca nu ar avea nimic impotriva ca vreunul dintre arbitrii retrogradati din Liga I sa conduca un meci al echipei sale: „Arbitrii care au fost retrogradati de la Liga I au fost pedepsiti, potrivit regulamntului, pentru niste decizii tehnice gresite. Au mai fost cazuri de asemenea arbitri care au venit la liga a II-a din prima liga si care au arbitrat foarte bine si au fost reprimiti la prima liga. Nu m-ar deranja daca un meci de-al nostru ar fi arvitrat de Draganescu sau de vreun alt arbitru care a fost trimis la liga a II-a. Ei pot demonstra ca au valoare si ca pot reveni la meciuri de Liga I“.
Grigore Sichitiu a mai precizat ca nu doreste sa intre in polemici cu directorul general al clubului CS MIoveni, Razvan Tunaru: „Am vazut ca un baietel (n.r. – aluzie la Razvan Tunaru) tot vorbeste despre mine si echipa mea. Eu nu vreau sa intru in polemici cu cineva care stie fotbal cat stiu eu despre rachetele balistice! Ma deranjeaza ca unii se ocupa cu tot felul de prostii. As vrea sa-i intreb: Cand ne ocupam de fotbal? Unii conducatori au alte preocupari deorece nu stiu sa vorbeasca despre fotbal!“

Niciun comentariu: