IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 9 martie 2011

ADRIAN FALUB: „IASUL ESTE UN ORAS CU MULTE TENTATII PENTRU JUCATORI!“


Antrenorul echipei ACSMU Poli Iasi, Adrian Falub, a declarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca pana acum nu a avut probleme cu viata extrasportiva a jucatorilor sai.
„Iasul este un oras cu multe tentatii, cu multe fete frumoase, cu multe cluburi, discoteci si cafenele. Au fost acum si zilele acestea de 1 si 8 martie, astazi (n.r. - miercuri) sunt 40 de pahare, dar pana acum nu am avut probleme cu baietii din acest punct de vedere, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa fim atenti si ca nu ar putea sa apara probleme“, a spus Adrian Falub.
Tehnicianul formatiei iesene a mai adaugat ca formatia Otelul Galati ar trebui luata ca exemplu si de alte echipe din Romania: „Otelul Galati este un model de urmat pentru toate echipele din Romania! La Otelul s-a facut un lucru extraordinar. Eu nu am auzit pana acum ca un jucator de la Otelul sa apara prin cluburi sau prin presa de scandal. Dorinel Munteanu este un antrenor serios, care nu intra in polemici, iar presedintele Marius Stan apare in prim-plan numai atunci cand este nevoie. Dupa parerea mea nu se poate face performanta fara munca si seriozitate“, a spus Adrian Falub.
Falub a mai precizat ca se teme ca elevii sai nu si-au revenit inca din euforia succesului obtinut cu ACU Arad.
„Sunt convins ca ne asteapta un meci foarte greu la Pitesti. Nu cunoastem foarte bine formatia Pitestiului, au foarte multi jucatori tineri si dornici de afirmare. Sper ca victoria cu ACU Arad sa nu ne ia mintile. Obiectivul nostru este sa facem performanta, nu sa batem pe ACU Arad. Le-am si spus baietilor ca nu am castigat o finala de Cupa Romaniei, ci doar un meci de campionat si avem nevoie de continuitate, adica exact ceea ce ne-a lipsit in tur, atunci cand nu am adus puncte din deplasare. Cred, insa, ca acum avem si noi putina experienta si sunt increzitor ca vom juca bine la Pitesti“, a explicat Adrina Falub.

Niciun comentariu: