IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 5 martie 2011

GRIGORE SICHITIU: "JOCUL ECHIPEI NE DA SPERANTE LA PROMOVARE"


Presedintele clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat sambata, dupa victoria obtinuta pe teren propriu, scor 2-0, cu ACU Arad, ca jocul gruparii din dealul Copoului ii da sperante ca echipa poate promova.
"Ma bucur ca am inceput cu dreptul acest retur si ca am obtinut trei puncte dupa un joc bun. Echipa arata mult schimbata in bine fata de tur. Jocul echipei ne da sperante la promovare. Drumul este lung, dar echipa este bine organizata si a aratat ca poate creste in joc. Cred ca etapa viitoare, la Pitesti, vom obtine un rezultat bun, pentru ca avem mare nevoie in cursa pentru promovare", a spus Grigore Sichitiu.
De partea cealalta, presedintele clubului ACU Arad, Geta Onu, era extrem de suparata: "Am venit pana la Iasi, dar nu am putut intra la Iasi deoarece am interdictie din partea Federatiei. Sunt suparata si am avut si ceva probleme cu inima, asa ca nu vorbesc cu presa".
Jucatorul echipei ACU Arad, Zeno Bundea, a precizat dupa meci ca ACSMU Poli Iasi si CS Mioveni au cele mai mari sanse de a promova: "Dupa ce am vazut eu pana acum, Mioveniul mi se pare o echipa care are consistenta in joc si cred ca are sanse mari de a promova. Poli Iasi are o formatie buna si sunt in cartile promovarii. Si Petrolul si Sibiul sunt in lupta pentru ajungerea in Liga I. Va fi o lupta stransa pentru accederea in prima liga".

Un comentariu:

Anonim spunea...

D-le Gig Sichitiu felicitari; a-ti castigat primul pariu cu acea idee de a imprumuta jucatori,si nu de ai cumpara(deocamdata). Aveti in lotul actual tineri dornici de afirmare si asta va v-a ajuta foarte mult. Miscare inteligenta, bravo, de 3 ori BRAVO!!!!!!!!!!