IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 17 martie 2011

CATALIN MOROSANU: „AS VREA CA TURCII SA PUNA LA BATAIE SABIA LUI STEFAN CEL MARE!“


Luptatorul de K1 iesean, Catalin Morosanu, a declarat joi ca si-ar dori ca in disputa de vineri, cu Ayadin Yuksel, de la Gala „Razbunarea greilor“, de la Ramnicu Valcea, turcul sa puna la bataie si sabia lui Stefan cel Mare.
„Eu as vrea ca turcii sa puna la bataie sabia lui Stefan cel Mare cand se bat cu mine! Sa am sI eu o miza. Pana acum i-am batut pe Erhan Deniz si Musab Gulsari. Sincer, as vrea sa marim miza. Mai ales ca acest Ayadin Yuksel a cerut expres sa se bata cu mine pentru a-l razbuna pe varul lui, Musab Gulsari. Ma astept la un meci destul de greu, dar ca un urmas al Stefan cel Mare ce sunt, il voi bate si pe acest turc“, a spus Catalin Morosanu.
Celalalt sportiv iesean care va lupta la gala de la Ramnicu Valcea, Sebastian Ciobanu, a precizat ca isi doreste o revansa in fata lui Freddy Kemayo: „Imi pare rau ca nu s-a putut rezolva un meci cu Alexey Ignashov, asa cum s-a dorit initial, dar nici o partida cu Freddy Kemayo nu este usoara. Mai mult, imi doresc revansa in fata lui Kemayo si vreau sa demonstrez ca infrangerea din finala «pirmamidei» de anul trecut de la Bucuresti a fost doar o greseala. M-am pregatit special pentru acest meci, refuzand sa particip la o «piramida» de box in Bulgaria. Pentru mine K1-ul este prioritar si vreau sa continui in acest sport“.
Gala „Razbunarea greilor“ va avea loc vineri, la Ramnicu Valcea si programeaza urmatoarele meciuri:
Italia vs Romania - sferturile Campionatului European
- Angelo Campoli – Florin Lupu la categoria 60 kg;
- Fabio Nubile – Ionut Atodiresei, la categoria 66,8 kg;
- Roberto Cocco – Marius Tita, la categoria 75 kg;
- Lelio Ramunni – Bogdan Stoica, la categoria 81 kg;
- Alex Rossi – Andrei Stoica, la categoria 94,100 kg.
In cadrul galei, vor avea loc si patru „superfight-uri“:
- Dzenan Poturak (Bosnia) – Benjamin Adegbuyi;
- Freddy Kemayo (Franta) – Sebastian Ciobanu;
- Dzevad Poturak (Bosnia) – Ionut Iftimoaie;
- Ayadin Yuksel (Trucia) – Catalin Morosanu.
Intr-un meci contand pentru titlul mondial WAKO PRO, la categoria 71.800 kg, romanul Mihai Barbu il va intalni pe portughezul Arnaldo Silva.

Niciun comentariu: