IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 3 martie 2011

GRIOGORE SICHITIU: „IASUL NU POATE AVEA ALT OBIECTIV DECAT PROMOVAREA!“


Presedintele clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat joi, in cadrul unei conferin]e de presa, ca gruparea din dealul Copoului nu poate avea alt obiectiv in acest retur de campionat decat promovarea in Liga I.
„Trebuie sa fim realisti. Iasul nu poate avea alt obiectiv decat promovarea! Dar nu oricum. Pentru asta, trebuie sa avem si psoibilita]i. Sa nu uitam ca din vara si pana acum, am adus la Iasi 35 de jucatori. Am reusit pana acum sa asez clubul pe niste principii manageriale realiste si in momentul de fa]a avem zero datorii. Nu stiu cate echipe din prima liga pot afirma acest lucru. Dar, fara un sprijin din partea Primariei, nu am fi putut realiza acest lucru“, a spus Sichitiu.
Oficialul forma]iei iesene a mai precizat ca spera ca in maximum doi ani clubul sa se poate sus]ine singur: „Daca voi fi lasat sa fac treaba, promit ca in maximum doi ani acest club sa se poata finan]a singur. Pentru a realiza acest obiectiv, avem in continuare nevoie de sprijinul Primariei, dar si a oamenilor de afaceri din Iasi. Sper ca suporterii sa fie alaturi de noi in acest retur de campionat si sa in]eleaga faptul ca aceasta echipa este a intregului oras“.
Sichitiu a mai adaugat ca spera ca in cel mai scurt timp sa mai aduca inca doi jucatori: „To]i jucatorii pe care i-am luat in aceasta iarna sub forma de imprumut, avem posibilitatea sa-i achizi]ionam in vara. De asemenea, sper sa-l aduc la echipa pe portarul rus Alexeev, care a confirmat la noi in meciurile de pregatire din Antalya si inca doi fotbalisti: un fundas central si un mijlcoas central“.

Niciun comentariu: