IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 3 martie 2011

GHEORGHE NICHITA: „L-AM CONVINS PE DOMNUL SICHITIU SA RAMANA LA IASI INCA TREI ANI“


Primarul Iasului ,Gheorghe Nichita, a declarat joi, in cadrul unei conferin]e de presa, ca l-a convins pe Grigore Sichitiu sa ramana presedinte al clubului ASCMU Poli Iasi pentru inca trei ani.
„L-am convins pe domnul Sichitiu sa ramana la Iasi inca trei ani. Ma bucur ca in cele din urma, domnul Sichitiu a acceptat sa se ocupe de destinele gruparii iesene pentru urmatorii trei ani. Este pentru prima data cand o echipa de fotbal din Iasi are un antrenor tanar sI foarte serios si un presedinte cu multa experien]a. Obiectivul echipei ramane promovarea, dar nu va fi o tragedie daca nu vom reusi acest lucru in acest sezon. Iasul este privit ostil in Seria a II-a a ligii secunde si toate echipele incearca sa ne invinga. Poate daca diferen]a fa]a de ultimul loc ce asigura promovarea nu ar fi fost de sapte puncte, altfel am fi discutat acum“, a spus Gheorghe Nichita.
Edilul Iasului a mai adaugat ca obiectivele echipei iesene sunt reconstruc]ia echipei si realizarea promovarii: „Dupa ce a plecat domnul Negoi]a de la echipa, mi-am dat seama ca trebuie asigurata o anumita stabilitate la club. Jucatorii si antrenorii erau in deriva. Atunci Primaria a decis sa se implice. Am analizat obiectivele pe care trebuie sa le aiba fotbalul iesean si acestea sunt reconstruc]ia echipei si realizarea promovarii. Pentru a ne atinge primul obiectiv, trebuie sa facem o echipa care sa poata face performan]a. O echipa buna se construieste in patru ani, a spus Mircea Lucescu. Mi-aduc aminte ca si fosta echipa a Iasului, care a stat mai mul]i ani in prima liga, s-a construit in cinci ani. Pentru atingerea celui de-al doilea obiectiv, am intarit lotul si am prelungit in]elegerea cu antrenorul Adrian Falub pentru inca un an“.

Niciun comentariu: