IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 14 martie 2011

ADRIAN ILIE: „NU LE-AM DAT TEAPA IRAKIENILOR!“


Fotbalistul iesean Adrian Ilie a declarat ca nu a fugit de la formatia irakiana FC Zakho fara sa-si respecte contractul, ci el a fost pacalit de irakieni.
"Am vazut si eu prin toata presa de astazi ca «Ilie a fugit cu banii de la irakieni». Eu nu le-am dat teapa irakienilor, ei nu si-au respectat contractul. Ei mi-au dat cand am fost in cantonament in Antalya 20.000 de dolari, fara sa semnam nimic. Pe urma, cand am semnat contractul, mi-au dat doar jumatate din suma. Cand s-a terminat turul de campionat am cerut si restul de bani, iar ei au refuzat sa mi-i dea. Atunci eu am plecat. Cred ca mi-am facut treaba pentru banii primiti. Am fost cel mai bun din echipa. Chiar imi propusesera prelungirea contractului pentru o suma mai mare. Daca era sa le dau teapa, luam acei 20.000 de dolari la inceput si nu ma mai duceam. Dar eu am fost corect. Vreau sa va spun ca acolo am jucat pentru ei atat in campionatul Irakului cat si in campionatul regiunii kurde, in conditiile in care eu semnasem sa joc doar pentru campionatul Irakului. Si pana la urma tot eu sunt scos hot? Au spus la inceput ca imi platesc biletul de avion, ca imi asigura cazare si pana la urma eu a trebuit sa platesc tot", a spus Adrian Ilie.
Fostul jucator al Politehnicii Iasi a mai adaugat ca este dispus sa se intoarca daca isi va primi si restul de bani: "Contractul meu cu ei este pana in luna mai. Daca imi dau banii si maine ma intorc. Nu sunt oameni seriosi. Nu se tin de cuvant. Cand au vazut ca nu ma mai intorc daca nu-mi dau banii, au inceput sa ma ameninte ca ma suspenda trei-patru ani. Pai eu am contract cu ei pana in luna mai. Cum sa ma suspende patru ani? Daca ma suspenda, o pot face atat cat avem contarct, adica pana in luna mai. Dar eu, repet, sunt dispus sa ma intorc daca imi dau restul de bani stipulati in contract".
In ceea ce priveste acuzele ca ar fi luat bani de la jucatorul Salih Jaber, Adrian Ilie a spus ca acestea sunt doar minciuni: "Eu sa iau bani de la Jaber? Hai sa fim seriosi. N-am luat niciun ban de la el. Nu stie lumea cine este Jaber? Dati o cautare de curiozitate pe Google sa vedeti cine e acest Jaber".

Niciun comentariu: