IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 21 martie 2011

GRIGORE SICHITIU: „FEDERATIA A AMANAT PARTIDA CU ALRO SLATINA“


Presedintele clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat luni ca Federatia Romana de Fotbal a amanat partida pe care elevii lui Adrian Falub urmau sa o dispute sambata, 26 martie, in deplasare, cu ALRO Slatina, deoarece jucatori de la ambele grupari sunt chemati la loturile nationale.
„Atat noi, cat si cei de la Slatina, am cerut Federatiei sa amane partida de sambata deoarece avem jucatori chemati la loturile nationale. In momentul in care am facut noi cererea erau in vizorul antrenorilor de la echipa nationala de tineret fundasul Sergiu Muth si atacantii Adrian Avramia si Andrei Herghelegiu. Pana la urma, la lot a fost chemat doar Muth. De la ALRO, am inteles ca a fost chemat Petre Goge. }inand cont ca ambele cluburi au fost de acord, Federatia a amanat partida cu ALRO Slatina“, a spus Grigore Sichitiu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca aceasta amanare nu este chiar in avantajul echipei sale: „Nu pot spune ca ne avantajeaza aceasta amanare. E drept ca avem multi jucatori accidentati si ne lipsea un om de baza in defensiva. Insa asa, v-a trebui sa jucam acest meci probabil la distanta mica de timp fata de alt joc. Am inteles ca data la care se va disputa partida cu ALRO urmeaza sa fie stabilita de Federatie in aceasta saptamana. Potrivit regulamentului, un meci trebuie sa fie reprogramat la cel mult 30 de zile de la data la care trebuia sa se dispute initial“.

Niciun comentariu: