IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 10 decembrie 2008

IOAN LUCIAN SI DANIEL CONDRATOV VOR SA INVESTEASCA LA POLI IASI


Presedintele Federatiei Patronilor Bihor si fost presedinte al clubului FC Bihor, Ioan Lucian, a declarat miercuri ca vrea sa ia 52% din actiunile de la Poli Iasi, impreuna cu omul de afaceri Daniel Condratov.
„In aceasta perioada am stat de vorba despre fotbal cu bunul meu prieten Ionut Popa si l-am vazut ca sufera enorm din cauza problemelor cu care se confrunta Poli Iasi. Ionut Popa m-a convins pe mine si pe Daniel Condratov sa preluam controlul asupra clubului Poli Iasi. Noi am incercat acelasi lcuru si in urma cu doi ani, insa nu s-a putut. Atunci am pus o singura conditie: sa nu platim datoriile facute de altii. A aparut atunci un scurtcircuit si totul a cazut. Acum, conditia pusa de noi este ca Poli Iasi sa nu aiba datorii, in special la stat, iar noi preluam 52% din actiuni“, a declarat Ioan Lucian.
Ioan Lucian a spus ca restul de 48% din actiuni ar urma sa ramana la oficialitatile locale: „Normal mi s-ar parea ca restul de actiuni sa ramana la Consiliul Local si cel Judetean, pentru ca acestea ar da greutate echipei. Daca propunerea noastra va fi acceptata, in maximum doua saptamani noi suntem dispusi sa ne asezam la masa negocierilor. Normal ca pentru acest sezon obiectivul va fi evitarea retrogradarii, urmand ca pe viitor sa stabilim o noua strategie. In cazul in care propunerea noastra nu va acceptata, vom alege alt club, unde il vom lua si pe domnul Popa, deoarece avem incredere in el ca poate face performanta“.

Niciun comentariu: