IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 7 decembrie 2008

IONUT POPA: „POLI IASI ESTE IN FALIMENT!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a spus duminica faptul ca gruparea din dealul Copoului este in faliment.
„Situatia la Poli Iasi este foarte clara. Echipa este in faliment! Nimeni nu m-a crezut cand am tot spus ca lucrurile nu merg intr-o directie buna. Nu s-au dat salariile la jucatori de atatea luni, mai rau ca la Divizia C! Am vazut ca domnul Simirad (n.r. – Constantin Simirad, presedintele Consiliului Judetean Iasi) a spus ca nu mai da bani Politehnicii Iasi. Eu stiu ca el nu iubesete sportul si nu am ce spune mai mult. Insa, daca as fi in locul lui Balba, pe care l-a jignit, eu l-as da in judecata!“, a declarat Ionut Popa.
Saptamana trecuta, Constantin Simirad a spus ca „nu am bani de aruncat pe fotbal, ca sa vad un sportiv precum Balba ca isi cumpara masini de lux, ca este prins beat sau ca gafaie in teren. Nu vreau sa folosesc banii publici pentru a alimenta salariile de sute de mii de euro ale acestui tip de oameni. E sigur un lucru. Nu faci din milionari oameni muncitori. Nu mai dau niciun leu Politehnicii Iasi! Voi ajuta fotbalul cu suturi!“
Ionut Popa a mai zis ca este deranjat de faptul ca primarul Gheorghe Nichita nu s-a tinut de cuvint: „In vara, cand a castigat alegerile, primarul Gheorghe Nichita mi-a promis ca va face din Politehnica o formatie de cupele europene. Am urmarit cu presedintele Boca, la mine acasa, patru zile in continuu DVD-uri cu jucatori pe care i-am putea aduce. Pana la urma, in cantonamentul din vara, mi-am dat seama ca nu sunt banii cu care as putea aduce jucatorii pe care ii vreau“.
Intrebat daca va continua la Poli Iasi, Popa a raspuns in stilul sau caracteristic: „ Eu sunt la Arad si joc tenis de masa cu un bun prieten. Daca lucrurile merg cum merg la Poli Iasi, poate ma bag si eu portar la echipa de tenis de masa de la Politehnica Iasi! Ce sa zic? Vad ca presa ma trimite la «U» Cluj, la UTA, in Ungaria... In vara am avut discutii cu cei de la Honved Budapesta, insa am decis sa raman la Iasi. Si acum cei de la Honved trag de mine, dar eu sunt mai iesean decat multi ieseni!“

Niciun comentariu: