IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 7 decembrie 2008

POPA ADUCE UN INVESTITOR CARE SA PREIA 52 % DIN ACTIUNI


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat duminica faptul ca poate aduce un investitor care sa preia 52 la suta din actiuni, daca la 1 ianuarie 2009 clubul nu mai are nici o datorie.
„Am discutat cu presedintele Sorin Boca si i-am spus ca in cazul in care se vor achita datoriile de aproximativ un milion de euro si clubul va fi pe zero la finalul anului, eu aduc un investitor care sa preia 52 la suta din actiunile de la Poli Iasi. In aceste conditii, eu voi fi manager general, Sorin Boca va fi presedinte, iar acest prieten al meu, care va baga banii, va lua toate deciziile la echipa si va spun eu ca Poli Iasi nu va retrograda. Nu pot spune cine este investitorul, dar stiti ca eu nu glumesc cand e vorba de lucruri serioase. Este un prieten de-al meu care vrea sa bage bani la Poli Iasi“, a spus Popa.
Tehnicianul formatiei iesene a mai afirmat ca a discutat cu presedintele Sorin Boca si o alta varianta: „Am vorbit cu Sorin Boca si avem si o alta varianta. Am pus pe o lista 15 jucatori de care sa ne despartim. Trei jucatori sunt imprumutati, Naidin nu mai vrea sa continue cu noi, iar alti 11 vor fi vanduti. Cu banii obtinuti pe ei vom putea termina actuala editie de campionat. La echipa mare vom aduce 7-8 jucatori de la formatia a doua a clubului, cu care sa mai facem noua puncte pentru a realiza baremul. Pe urma, in Liga a II-a vom face o echipa de locurile 6-7 pentru ca atat se poate la Iasi“.

Niciun comentariu: