IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 18 decembrie 2008

TINCU SI PALIMARU VOR SA REVINA LA POLI IASI


Jucatorii Politehnicii Iasi, Paul Tincu si Clement Palimaru, care au fost imprumutati in acest tur de campionat la formatia de Liga a II-a Petrolul Ploiesti, au declarat joi ca vor sa revina in dealul Copoului.
„As vrea sa joc din nou in Liga I, unde m-am simtit mai bine ca oricand. Eu cred ca la Petrolul mi-am facut datoria, insa as vrea sa ma intorc la Iasi, unde m-am format si am debutat in Liga I. Vreau sa pun foarte serios umarul, in primavara, la salvarea de la retrogradare a Politehnicii“, a declarat Paul Tincu.
{i Clement Palimaru si-a afirmat dorinta de a juca din nou pentru Poli Iasi: „Nu m-am acomodat foarte bine la Petrolul, unde am avut si ceva probleme, dar nu vreau sa spun mai multe, eu reziliindu-mi intelegerea cu gruparea prahoveana. Acum sunt la dispozitia Politehnicii Iasi si sper sa-l pot determina pe domnul antrenor Ionut Popa sa ma pastreze in lot pentru retur“.
Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a spus ca dintre cei trei jucatori imprumutati la Petrolul Ploiesti in vara, Paul Tincu, Clement Palimaru si Bogdan Straton, ultimii doi au sanse mari sa revina la gruparea din dealul Copoului; „Cei de la Petrolul s-au declarat multumiti de prestatiile lui Tincu si acesta s-ar putea sa continue acolo si in retur. Palimaru si Straton nu au confirmat si probabil vor reveni la noi. Urmeaza ca antrenorul Ionut Popa sa decida daca ii va pastra in lot s-au ii vom imprumuta la alte echipe pentru retur“.

Niciun comentariu: