IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 30 decembrie 2008

SORIN BOCA: „IN IANUARIE SE VA DECIDE VIITORUL POLITEHNICII IASI!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti, cu o zi inainte de sfarsitul anului, ca datoriile gruparii din dealul Copoului raman de peste un milion de euro.
„La sfarsitul turului de campionat, actionarii ne-au promis ca vor face tot posibilul sa achite datoriile de 1,2 milioane de euro pana la sfarsitul anului. Cu parere de rau trebuie sa spun ca nu am facut progrese semnificative, actionarii fiind prinsi cu activitatile legate de sarbatorile de iarna. E clar ca avem datorii mari fata de jucatori, fata de angajatii clubului si fata de terti, dar deocamdata nu putem face nimic. Poate in ianuarie ne vom achita datoriile... Atunci va avea loc o sedinta a Consiliului de Administratie in care se va decide viitorul Politehnicii Iasi!“, a declarat Sorin Boca.
Unul dintre antrenorii de la Centrul de copii si juniori a spus marti, sub protectia anonimatului, ca se gandeste sa plece de la gruparea din dealul Copoului: „Am inteles ca au venit ceva bani de la Liga din drepturile de televizare si am crezut ca o sa ne dea si noua o parte din bani pentru a putea face sarbatorile asa cum se cuvine. Se pare ca m-am inselat, la fel ca si ceilalti colegi ai mei de la Centrul de copii si juniori. Respectul conducerii clubului fata de noi vad ca este egal cu zero si, in aceste conditii, ma gandesc, impreuna cu alti colegi, sa ne gasim alte locuri de munca! Dupa sfarsitul turului de campionat, am tot trecut pe la club in speranta ca problemele financiare se vor rezolva, insa nimeni din conducerea clubului nu a fost de gasit! In aceste conditii e greu de crezut ca se va mai redresa corabia!“

Niciun comentariu: