IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 5 decembrie 2008

PANA SI MEDICUL ECHIPEI PLEACA DE LA POLI IASI!


Medicul echipei Poli Iasi, Marius Pralea, a declarat vineri ca a anuntat conducerea clubului ca incepand cu data de 1 ianuarie 2009 isi va inceta activitatea la gruparea din dealul Copoului.
„Din motive personale am decis sa-mi inchei activitatea la Politehnica Iasi. Nu imi dau demisia, ci pur si simplu incheiem colaborarea. Nu se pune problema de vreun conflict cu cineva de la club. Asa cum am spus, e vorba de probleme strict personale. Chiar pot spune ca am lucrat foarte bine cu cei de la Poli Iasi si am oarece regrete ca trebuie sa plec“, a declarat Marius Pralea.
In aceste conditii, lipsa de interes a conducerii clubului iesean este cat se poate de graitoare, aceasta gasind ca mijloc de rezolvare a problemei darea unui anunt prin mica publicitate, prin carea anunta ca isi cauta medic la echipa...

Niciun comentariu: