IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 1 iulie 2009

SORIN BOCA: „GRIGORAS ESTE 99% ANTRENORUL POLITEHNICII IASI“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat miercuri, pentru MEDIAFAX, ca noul antrenor al gruparii iesene este Petre Grigoras.
„Domnul Petre Grigoras si-a incheiat socotelile cu Otelul Galati si este 99% antrenorul Politehnicii Iasi. Maine (n.r. – joi) va fi prezentat oficial si va semna contractul cu noi. Obiectivul pentru noua editie de campionat il vom stabili impreuna cu domnul Grigoras si in functie de achizitiile pe care le vom face in aceasta vara. Sper sa fie un obiectiv mai bun decat in anii precedenti, cand am luptat pentru salvarea de la retrogradare“, a spus Boca.
Sorin Boca a mai precizat ca jucatorii Bogdan Onut si Mircea Oprea au fost pusi pe lista de transferuri: „In ceea ce priveste lotul de jucatori, am decis sa-i punem pe lista de transferuri pe jucatorii Bogdan Onut si Mircea Oprea. Referitor la Sebastian Sfarlea, nu am reusit sa ne intelegem cu acesta, astfel ca el nu va mai continua cu noi in sezonul urmator. De asemenea, am reziliat pe cale amiabila contractul cu jucatorul argentinianul Gustavo Paruolo“.

Niciun comentariu: