IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 15 aprilie 2010

DUMITRU DUMITRIU: “POLI IASI NU VA RETROGRADA!”


Noul antrenor al echipei Poli Iasi, Dumitru Dumitriu, care a fost prezentat oficial joi, intr-o conferinta de presa, a declarat ca este optimist in privinta atingerii obiectivului de salvare de la retrogradare.
"Sunt convins ca Poli Iasi nu va retrograda! Mai mult, cred ca anul viitor Iasul se poate bate pentru un loc de cupa europeana. Nu e normal ca un oras asa mare ca Iasul sa nu fi participat niciodata intr-o cupa europeana la fotbal. Probabil ca daca Petre Grigoras n-ar fi avut probleme de sanatate, Poli Iasi nu ar mai fi avut emotii acum. Am vazut cateva meciuri ale echipei si mi-a placut cum a jucat”, a spus Dumitru Dumitriu.
Fostul director tehnic de la Steaua II Bucuresti, care va semna cu Poli Iasi un contract pana in vara, a mai adaugat ca va lucra cu fostii colaboratori ai lui Petre Grigoras si cu Narcis Ciocarlan: “Vreau sa continui la Iasi munca inceputa de Petre Grigoras si sa formez o echipa bine pregatita, alcatuita din jucatori valorosi. Am ales sa lucrez cu actualii antrenori secunzi, Marian Dinu si Dan Motei, pentru ca acestia cunosc farte bine echipa si cred ca e normal sa am nevoie de serviciile lor. In plus, in staff va fi cooptat si fostul antrenor secund al Politehnicii Iasi, Narcis Ciocarlan”.

Niciun comentariu: