IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 7 aprilie 2010

PETRE GRIGORAS: “SPER CA PARTIDA CU CFR CLUJ VA FI UN NOU INCEPUT PENTRU NOI”


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca spera ca jucatorii sai sa-si revina si sa obtina un rezultat pozitiv in partida de joi, de pe teren propriu, cu CFR Cluj.
“Sunt putin ingrijorat, dar inca nu am dezarmat. Nu am mai castigat de cinci etape sI acum intalnim pe CFR Cluj, o echipa extreme de puternica. Noi am adus echipa in aceasta situatie si tot noi trebuie sa o scoatem la liman. Sper ca partida cu CR Cluj va fi un nou inceput pentru noi. Avem nevoie de un rezultat pozitiv in partida de maine (n.r. – joi)”, a spus Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai adaugat ca mizeaza pe determinarea jucatorilor sai: “Nu ne simtim bine la un punct de locurile retrogradabile, dar am incredere in jucatorii mei ca ne putem reveni deoarece fotbalul nu-l poti uita in doua saptamani. Nu ne putem compara, la nivelul lotului, cu cei de la CFR Cluj, dar cu multa determinare noi am demonstrat ca putem invinge orice echipa din campionatul intern. Sper ca maine (n.r. – joi) jucatorii mei sa dea totul pe teren si sa obtina un rezultat pozitiv, pentru ca avem intr-adevar nevoie”.

Niciun comentariu: