IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 14 aprilie 2010

PAVEL HODEA: „TITI DUMITRIU VINE JOI SA DISCUTAM PRELUAREA ECHIPEI“


Vicepresedintele clubului Poli Iasi, Pavel Hodea, a declarat miercuri seara, ca actualul director tehnic al echipei Steaua II Bucuresti, Dumitru Dumitriu, va veni joi la Iasi pentru a discuta conditiile preluarii echipei din dealul Copoului.
„Am purtat astazi (n.r. – miercuri) o prima runda de negocieri cu Titi Dumitriu, iar maine (n.r. – joi) acesta va veni la Iasi sa discutam preluarea echipei. Nu este deocamdata nimic batut in cuie, asa cum am vazut ca s-a grabit presa sa anunte. Avem nevoie de un antrenor principal si sper ca maine (n.r. – joi) sa putem spune ca avem un nou tehnician la echipa“, a spus Pavel Hodea.
Oficialul formatiei iesene a mai precizat ca tot joi se doreste si intreruperea colaborarii cu actualul antrenor, Petre Grigoras: „Am discutat astazi (n.r. – miercuri) cu Grig si va veni si el maine (n.r. – joi) la Iasi. Probabil ca inainte de a demara discutiile cu Titi Dumitriu, vom rezilia intelegerea cu Grig“.

Niciun comentariu: