IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 8 aprilie 2010

GRIGORAS CEL LAS!


Dupa ce la partida cu FC Vaslui si-a lasat echipa de izbeliste, plecand la vestiar cu un sfert de ora inainte de finalul meciului, Petre Grigoras a ales sa nu vina la conferinta de presa de dupa infrangerea cu CFR Cluj.
Motivul a fost unul si acelasi – “i s-a facut rau”.
Fara a fi malitios, vreau sa-l intreb pe “Profesor” de ce nu i se face rau in momentul in care ia miile de euro de la Poli Iasi, fara a avea vreo victorie in ultimele sase etape?!
In ceea ce priveste partida cu CFR Cluj, iata ce a spus antrenorul secund Marian Dinu, pus sa scoata castanele din foc de cel care-i trateaza cu dispret pe suporterii ieseni.
"Imi cer scuze in numele domnului Grigoras pentru ca nu a venit la conferinta, dar se simte rau. Ne cerem scuze pentru ca am dezamagit din nou. Ne-am dorit mult sa castigam acest meci, dar nu s-a putut. Am incredere ca aceasta echipa poate sa se salveze de la retrogradare", a spus Marian Dinu.
De partea cealalta, Mandorlini a laudat jocul elevilor sai: "Am venit la Iasi sa castigam, am avut multe ocazii si ma bucur ca am reusit sa luam toate cele trei puncte. Am intalnit o echipa care a rezistat pana aproape de final. In prima repriza am ratat cateva ocazii mari si putea fi 2 sau 3-0 inca de la pauza. Jucatorii mei au inteles ca in fotbal trebuie sa ai rabdare si au reusit sa inscrie in repriza a doua. Ma bucur pentru Nei, pentru ca a demonstrat ca este pregatit si a inscris astazi de doua ori. E bine pentru noi ca avem mai multi jucatori valorosi, pe care îi putem roti. Este a patra victorie consecutiva pentru noi si cred ca asta este cel mai important".

Niciun comentariu: