IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 18 aprilie 2010

DUMITRU DUMITRIU: “REZULTATUL DE EGALITATE ESTE ECHITABIL”


Noul antrenor al Politehnicii Iasi, Dumitru Dumitriu, a declarat la finalul partidei cu Otelul Galati ca echipa sa nu merita mai mult de un egal.
"In alte conditii, adica avand 35-40 de puncte, poate un egal cu Otelul ar fi fost firesc, insa in conditiile actuale, acest rezultat ne ingreuneaza si mai mult situatia. Suntem intr-o situatie delicata si cred ca trebuie sa facem eforturi duble pentru a iesi din subsolul clasamentului. O parte dintre jucatorii mei au evoluat astazi cu frana de mana trasa si nu inteleg de ce. Puteam castiga acest meci, dar jucatorii mei nu au avut linistea necesara. Pana la urma, rezultatul de egalitate este echitabil. Cand am venit la Iasi, i-am gasit pe jucatori debusolati pentru ca pana acum cateva etape nici nu se punea problema ca Iasiul sa retrogradeze. Au fost cateva meciuri in care au luat goluri in minutul 90 si s-a ajuns in situatia de acum. Aceasta echipa nu are ce cauta in Liga a II-a, v-o spune unul care cunoaste foarte bine valoarea ligii secunde. Voi lua niste masuri de asa maniera incat jucatorii sa joace pe postul care trebuie si sa se comporte ca o adevarata echipa", a spus Dumitriu.
De partea cealalta, Dorinel Munteanu a regretat ca Otelul nu a plecat cu toate cele trei puncte: "Am avut obiectiv pentru acest meci sa nu pierdem, dar eu cred ca puteam pleca de la Iasi cu toate cele trei puncte. Oricum, ii felicit pe baieti pentru efortul depus. Stiam ca Iasiul are o echipa valoroasa, ca va conta foarte mult faptul ca a schimbat antrenorul. Pacat ca am comis acel penalti, care ne-a privat de o victorie. Daca era 2 sau 3-0 la pauza pentru noi, cred ca nu mai erau discutii. Le-am dat ocazia gazdelor sa egaleze in repriza a doua si sa nu mai castigam acest meci. Obiectivul nostru este crearea unei echipe competitive. Suntem deocamdata pe locul opt, dar noi speram sa mai urcam in clasament cel putin o pozitie pana la finalul campionatului. Eu astept confirmari din partea baietilor ca pot conta pe ei si anul viitor, cand vrem sa atacam un loc de cupa europeana".

Niciun comentariu: