IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 13 aprilie 2010

MIRCEA REDNIC A REFUZAT SA VINA LA POLI IASI


Antrenorul Mircea Rednic, a declarat marti ca a refuzat oferta facuta de primarul Iasului, Gheorghe Nichita, avand o alta propunere venita din Rusia.
“Am discutat cu domnul primar Nichita, si as fi fost tentat sa vin la Poli Ia si datorita insistentei acestuia, care este un iubitor al fotbalului si pe care il apreciez mult. Iasul este al doilea oras al tarii, care merita mai mult decat are momentan. Negociez cu o echipa din Rusia, nu pot veni la Iasi”, a spus Mircea Rednic.
Tehnicianul a mai adaugat ca Poli Iasi mai poate spera la salvarea de la retrogradare: “Situatia echipei iesene este complicata si chiar nu stiu daca schimbarea antrenorului nu este cumva cam tarzie. Oricum, eu am luptat pentru salvarea de la retrogradare cu FC Vaslui, pe care am preluat-o la sase puncte dupa sapte etape, si impreuna cu jucatorii, am scos-o la capat. Nu e nici pe departe totul pierdut, dar, sigur, misiunea nu-i deloc usoara”.

Niciun comentariu: