IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 23 aprilie 2010

DUMITRU DUMITRIU: “SUNT NEMULTUMIT CA NU AM CASTIGAT”


La finalul partidei cu Dinamo Bucuresti, antrenorul Politehnicii Iasi, Dumitru Dumitriu, a fost nemultumit de faptul ca elevii sai nu au luat toate cele trei puncte.
"Consider ca la fel de bine puteam pierde, dar la fel de bine puteam sa castigam. Echipa mea nu este inca in situatia de a juca in liniste, sa fructifice ocaziile pe care si le creeaza si asta din cauza unei timiditati si poate si a unei neindemanari a unor jucatori, care nu pot impinge mingea in poarta chiar si dupa ce au trecut de portar. Este adevarat ca am avut si situatii in care am scapat de a primi un al doilea gol, pentru ca ne-ar fi fost foarte greu sa revenim. Sunt multumit ca nu am pierdut, dar pe de alta parte sunt nemultumit ca nu am castigat. Trebuia sa profitam de Dinamo, care nu era intr-o forma foarte buna, dupa ce Talnar a intampinat unele probleme si nu a avut la dispozitie tot lotul. El nu a reusit sa gestioneze aceasta problema, dar era si foarte greu de gestionat. Nu m-am intalnit niciodata cu situatia asta", a spus Titi Dumitriu.

Niciun comentariu: