IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 20 august 2009

PETRE GRIGORAS: „M-AS BUCURA SA BATEM ASTRA SI CU UN GOL MARCAT DE UN SUPORTER, NUMAI Sa FIE GOL VALABIL!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca victoria este singura varianta luata in calcul in partida cu Astra Ploiesti.
„Nu se poate sa nu castigi un meci in patru etape. Orice alt rezultat in afara unei victorii cu Astra ar fi catastrofal! Sincer, m-as bucura sa batem Astra si cu un gol marcat de un suporter, numai sa fie gol valabil! Am inceput conferinta de presa cu rasete, dar asta nu e rasul meu. Am spus dupa meciul cu Timisoara ca partidele cu Alba Iulia si Astra sunt mult mai grele si iata ca am avut dreptate. Am pierdut deja un meci cu o echipa nou-promovata si sper sa nu se mai intample. Am incredere ca jucatorii mei au inteles importanta acestui meci si vom obtine maine (n.r. – vineri) prima victorie din aceasta editie de campionat“, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca nu-l intereseaza ce modificari au aparut la Astra Ploiesti sau la Comisia Centrala de Arbitri (CCA): „Nu ma intereseaza pe mine ca Astra a schimbat antrenorul. E problema lor. Degeaba stim totul despre adversar si ca acesta joaca mai slab, daca noi nu suntem in stare sa ne concentram asupra jocului nostru. Despre schimbarile de la CCA, iar nu vreau sa vorbesc. Suntem oameni si toti facem greseli. Improtant este ca acele greseli facute de arbitri sa nu fie numai intr-o directie. Arbitrajul a ajuns sperietoarea fotbalului romanesc si nu e normal sa fie asa! Eu am in continuare incredere in arbitrajul romanesc, desi in trecut am avut si eu unele altercatii cu arbitrii romani. Acum m-am mai linistit. Arbtiri straini vreau sa am doar daca vom ajunge sa jucam in cupele europene. Atat!“

Niciun comentariu: