IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 13 august 2009

CRISTIAN MUNTEANU SI-A PRELUNGIT CU DOI ANI CONTRACTUL CU POLI IASI


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca jucatorul Cristian Munteanu si-a prelungit intelegerea cu gruparea din dealul Copoului pentru inca doi ani.
„Astazi am prelungit intelegerea cu fundasul Cristian Munteanu pentru inca doi ani. Acesta intrase in ultimul an de contract cu noi si am considerat ca avem nevoie in continuare de serviciile sale. In ceea ce-l priveste pe Ibraim Balde, am primit cartea verde a acestuia si il vom legitima saptamana viitoare. Tot atunci, speram sa ne intelegem cu Marius Croitoru si Viorel Frunza. Cei doi au trecut cu bine vizita medicala si urmeaza sa mai punem la punct ultimele date ale contractelor. Tot saptamana viitoare vrem sa mai aducem un fundas central de valoare. Pentru asta, vor veni in probe doi jucatori si antrenorul Petre Grigoras va decide cine va ramane. De asemenea, am decis sa-l cedam pe Iosif Kalai la formatia FCM Bacau, gratuit, insa ne-am pastrat 40% din drepturile federative ale jucatorului“, a declarat Sorin Boca.
Referitor la partida de vineri, de la Alba Iulia, cu Unirea, Boca a spus ca se asteapta la un rezultat pozitiv: „Urmatoarele doua etape par mai usoare pentru noi, dat fiind ca intalnim doua echipe nou-promovate. Cu siguranta nu ne va fi insa usor, dar eu cred ca jucatorii nostri pot obtine un rezultat bun la Alba Iulia. {tim ca formatiile nou-promovate joaca foarte bine, mai ales pe teren propriu, si tocmai de aceea trebuie sa fim concentrati, pentru a obtine un rezultat bun. Pentru meciul de la Alba Iulia, echipa a plecat astazi dupa-amiaza (n.r. – joi) cu autocarul pana la Suceava, de unde merge cu avionul, cu o cursa de linie, pana la Cluj, urmand ca restul drumului, pana la Alba Iulia, sa fie facut cu autocarul. Jucatorii vor reveni in Iasi imediat dupa meci, cu atocarul“.

Niciun comentariu: