IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 28 august 2009

PETRE GRIGORAS: „JUCATORII MEI TREBUIE SA DEA DOVADA DE MULT CURAJ SI DETERMINARE LA VASLUI“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca pentru a obtine un rezultat pozitiv la Vaslui, jucatorii sai trebuie sa dea dovada de mult curaj si determinare.
„Imi pare rau ca FC Vaslui nu s-a calificat in grupele Ligii Europa. Am fi fost singura tara cu toate echipele calificate in grupele Ligii Europa. Sunt convins ca vasluienii vor trece peste acest esec si vor dori sa arate in meciul cu noi ca rezultatul de la Atena a fost o simpla intamplare. Vaslui este la ora actuala intre primele trei echipe din Romania si e clar ca valoric ne sunt superiori. Pentru a putea obtine un rezultat bun la Vaslui, jucatorii mei trebuie sa dea dovada de mult curaj si determinare. Am incredere ca echipa mea poate un rezultat bun duminica“, a declarat Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca se asteapta ca rivalitatea Iasi – Vaslui sa fie doar pe teren: „Am auzit si eu de rivalitatea Iasi – Vaslui, dar sper ca duminica sa nu fie probleme in tribune si rivalitatea sa existe doar pe teren. Le-am spus si jucatorilor mei ca prefer sa merg la Vaslui doar cu 11 jucatori curajosi, decat sa iau cu mine niste fricosi. Cui ii este frica sa stea acasa! Deocamdata niciunul dintre jucatorii mei nu s-au plans pana acum“.

Niciun comentariu: