IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 21 august 2009

PETRE GRIGORAS ESTE NEMULTUMIT DE JOCUL CU ASTRA


Antrenorul Petre Grigoras era multumit pentru cele trei puncte, dar nemultumit de jocul dezordonat al elevilor sai. „Ma bucur pentru cele trei puncte si atat. Cu exceptia primului sfert de ora, cand am jucat mai agresiv, in rest a fost un meci dezordonat. Oricum trebuie sa-i felicit pe baieti pentru victorie si pentru faptul ca nu am mai luat gol, capitol la care eram pe primul loc dupa primele trei etape. Schimbarile fortate pe care le-am facut dupa pauza au slabit potentialul echipei. Cei care au intrat nu au adus acea prospetime de care aveam nevoie. Sunt bucuros pana la urma ca am luat trei puncte, dar daca nu ne imbunatatim jocul, ne va fi foarte greu in continuare. Acum ne asteapta un meci foarte greu in deplasare, la FC Vaslui, o formatie foarte buna si pe care eu o vad in primele trei echipe la finele acestui sezon", a declarat Petre Grigoras.
De partea cealalta, Nicolo Napoli, aflat la primul joc pe banca tehnica a Astrei, a recunoscut ca lotul formatiei sale trebuie neaparat intarit, patronul gruparii dandu-i asigurari ca va mai transfera 2-3 jucatori. "Am inceput mai slab meciul de astazi (ieri - n.r.) si am luat foarte repede doua goluri. Am incercat sa revenim in joc, am avut trei ocazii de a marca si o bara, insa nu am reusit sa inscriem. Repriza a doua a fost una echilibrata si am avut din nou o ocazie mare prin Liviu Ganea. Avem mult de munca in continuare si va trebui sa ne intarim lotul. Am vorbit cu patronul Nicolae si, din discutia purtata cu el, am inteles ca vor mai veni 2-3 jucatori. Lotul trebuie neaparat intarit", a spus Napoli.

Niciun comentariu: