IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 28 august 2009

POLI IASI A RENUNTAT LA POPARADU SI FLORIN SANDU


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri ca antrenorul Petre Grigoras a renuntat la jucatorii Adrian Poparadu (foto) si Florin Sandu, care se vor intoarce la FC Timisoara, echipa de unde erau imprumutati.
„Am renuntat la Poparadu si Florin Sandu. Cei doi nu au reusit sa-l convinga pe antrenorul Petre Grigoras ca merita sa joace la echipa noastra si atunci am decis impreuna cu antrenorul sa renuntam la serviciile celor doi. Acestia se vor intoarce la FC Timisoara, echipa de unde ii luasem sub forma de imprumut“, a declarat Sorin Boca.
In ceea ce-l priveste pe Florin Sandu, antrenorul Petre Grigoras declarase in urma unui conflict pe care l-a avut jucatorul cu preparatorul fizic Gheorghe Avram ca „Sandu nu va mai evolua la Poli Iasi cat voi fi eu antrenor aici, nici daca joaca mai bine decat Cristiano Ronaldo!“
Adrian Poparadu si Florin Sandu au fost imprumutati de la FC Timisoara in aceasta vara, pentru doua sezoane.

Niciun comentariu: