IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 16 august 2009

VASILE SIMIONAS: „AM PIERDUT PROSTESTE LA ALBA IULIA!“


Consilierul sportiv al formatiei Poli Iasi, Vasile Simionas, a declarat duminica, in cadrul unei emisiuni sportive, la un post de televziune local, ca gruparea din dealul Copoului a pierdut „prosteste“ partida cu Unirea Alba Iulia.
„Am mers la Alba Iulia sa castigam si recunosc faptul ca nu ne-am fi multumit cu un rezultat de egalitate. Pana la urma, am pierdut prosteste la Alba Iulia! Am controlat meciul 75 de minute, am avut o posesie buna, ocazii multe de gol, insa nu am fost atenti la finalizare si acest lucru ne-a costat. La pregatiri, jucatorii nostri inscriu si din pozitii imposibile, dar la meciurile oficiale nu reusim sa concretizam ocaziile avute. In meciul cu Rapid am luat doua goluri in patru minute, acum, la Alba Iulia, am luat doua goluri in trei minute. Sunt niste scurt-circuite care apar din cauza lipsei de concentrare. In plus este si acea tara ramasa de sezonul trecut ca nu putem castiga in deplasare la fel cum o facem pe teren propriu“, a declarat Vasile Simionas.
Oficialul iesean a mai spus ca arbitrul Alexandru Tudor a acordat prea usor penalty pentru gazde: „Nu cred ca a fost penalty la faza golului al doilea al gazdelor. Atacantul gazdelor si fundasul nostru s-au tinut reciproc si cred ca Tudor era departe de faza si a fost influentat de reactia tribunelor. Se vede ca arbitrajul romanesc este pe o panta descendenta. Nu stiu daca nu cumva s-ar impune introducerea arbitrajului video, asa cum se intampla la rugby sau la hochei“.
Vasile Simionas a mai precizat ca este greu de explicat de jucatorii romani se retrag in momentul in care echipa lor conduce. „Nici un antrenor nu le spune jucatorilor sa se retraga. Ba mai mult, cred ca daca ar avea o portavoce, un antrenor tot nu ar putea sa-i determine pe jucatori sa n use retraga atunci cand conduc. Este o meteahna romaneasca, la fel cum este cea conform careia trebuie introdusi mai multi atacanti atunci cand echipa este condusa. Total eronat“, a concluzionat Simionas.

Niciun comentariu: