IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 9 august 2009

PETRE GRIGORAS: „INAINTE DE A SEMNA CU POLI IASI, AM FOST CONTACTAT DE TIMISOARA“


Antrenorul formatiei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat, duminica, intr-o emisiune sportiva, la un post de televiziune local, ca inainte de a semna cu gruparea din dealul Copoului a fost contactat de oficiali ai echipei FC Timisoara.
„Dupa ce m-am despartit de Otelul, in timp ce eram in tratative cu Poli Iasi, s-a vehiculat ca as fi avut discutii cu Timisoara, Vaslui si Craiova. Ultima trebuie scoasa de pe lista. Au fost cateva contacte si cu Vasluiul. Inainte de a discuta cu Iasul, am fost contactat de un reprezentant al clubului FC Timisoara. Eu imi dadusem cuvantul celor de la Iasi asa ca venit in Copou“, a declarat Petre Grigoras.
Oficialul iesenilor a mai spus ca visul sau este ca echipele la care antreneaza sa joace la fel de ofensiv ca si Barcelona, echipa sa de suflet: „Sunt fan inrait al Barcelonei si visul meu este ca echipele pe care le antrenez sa joace la fel de ofensiv. La Galati am jucat doi ani in sistemul 4-3-3, poate cu mici exceptii, la Iasi vreau sa joc la fel. Nu sunt adeptul sistemului defensiv, nu pot sa joc un meci intreg la 0-0. Chiar daca ma apar foarte bine, pot sa iau un gol stupid si apoi ce fac? Jucatorii mei trebuie sa stie sa atace, trebuie sa stie sa dea gol atunci cand sunt condusi pe tabela“.
Grigoras a mai precizat ca niciodata nu le-a pus jucatorilor sai DVD-uri cu echipa adversa.
„De cand sunt eu antrenor, niciodata nu le-am pus jucatorilor DVD-uri sau casete cu echipa adversa. Atentia distributiva a lor este maxima timp de 7-8 minute, apoi s-ar putea sa se plictiseasca. Eu fac analiza adversarului si apoi le trasez jucatorilor mei sarcini precise de joc“, a conchis Petre Grigoras.

Niciun comentariu: