IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 19 august 2009

DUSAN BAJEVICI: „NE PUTEM CALIFICA SI FARA KYRGYAKOS“


Antrenorul echipei AEK Atena, Dusan Bajevici, a declarat miercuri, la Iasi, in conferinta dinaintea partidei cu FC Vaslui, din prima mansa a play-off-ului Europa League, ca formatia sa poate accede in grupe si fara ajutorul fundasul Sotiris Kyrgyakos, care s-a transferat la Liverpool.
„Plecarea lui Kyrgyakos va lasa urme in jocul nostru, dar am incercat mai multe variante in ultimele zile si am incredere ca Alves (n.r. – fundasul Zeraldo Alves) va acoperi golul lasat de Kyrgyakos. Vor fi doua meciuri dificile, mai ales ca pentru noi partida de maine (n.r. – joi) este primul meci oficial din noul sezon. Am jucat mai multe meciuri amicale in aceasta vara si cred ca jucatorii mei sunt pregatiti pentru dubla cu FC Vaslui“, a declarat Dusan Bajevici.
Tehnicianul grecilor a mai spus ca isi doreste sa nu piarda in partida de joi: „Nu-mi place sa vorbesc despre rezultate sau sa dau pronosticuri, dar cred ca daca nu vom pierde maine (n.r. – joi) voi fi multumit in vederea returului. {tiu ca FC Vaslui are jucatori puternici, care pot pune probleme serioase oricarui adversar. Noi vom incerca sa ne impunem jocul nostru si sa marcam macar un gol“.
Intrebat daca a rezolvat problemele din ofensiva, care s-au vazut in meciurile amicale, Bajevici a spus ca „raspunsul il vor da jucatorii mei maine (n.r. – joi), pe teren. Meciurile amicale sunt altceva decat cele oficiale“.
Formatia AEK Atena a efectuat un antrenament miercuri seara, pe terenul II din Complexul „Emil Alexandrescu“ din Iasi.

Niciun comentariu: