IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 12 iulie 2008

GHEORGHE HAGI: „IASUL MERITA O ECHIPA DE TOP!“


Prezent la Iasi cu ocazia celei de-a cincea editii a selectiilor nationale de tinere talente la fotbal, sub titlul „Descopera invingatorii de maine“, Gheorghe Hagi a declarat sambata ca Iasul merita sa aiba o echipa puternica in Liga I.
„Iasul este unul dintre cele mai mari orase din Romania si mi se pare normal ca lumea de aici sa-si doreasca o echipa puternica. Din cate am vazut eu in ultimele campionate, Iasul are o echipa serioasa, constanta, buna si cu un antrenor priceput. Am vazut ca au avut unele mici probleme si, desi antrenorul Ionut Popa s-a plans de lipsa mai multor jucatori, Poli Iasi a jucat mai tot timpul bine si a pus probleme. Am vazut ca Iasul a batut Steaua si CFR Cluj in editia trecuta de campionat, ceea ce inseamna ca daca isi doresc cu adevarat, jucatorii de la Poli pot bate pe oricine. Echipa trebuie sa creasca de la an la an si sa-si doreasca sa faca performanta. Poli Iasi poate fi una dintre surprizele placute in noua editie de campionat“, a declarat Gheorghe Hagi.

Referitor la cariera sa, Gheorghe Hagi a spus ca are in momentul de fata o oferta de a antrena, insa, deocamdata, are alte planuri: „Primordial pentru mine sunt proiectele pe care le am acum. Am scos acle DVD si acum lucram la volumul al doilea. Nu ma grabesc sa antrenez. {i acum am o oferta de la o echipa, dar nu dau nume. Cand vor mai veni si alte oferte voi cantari mult pentru a lua decizia cea mai buna. Oricum, cand voi lua o decizie, nu voi mai gandi cu inima! Nu exclud nici varianta unui post de conducere la o echipa de fotbal sau de ce nu, la Federatia Romana de Fotbal. Ramane de vazut ce-mi rezerva viitorul“.

Niciun comentariu: