IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 14 iulie 2008

MIRCEA OPREA: „AM VRUT SA VIN LA POLI IASI INCA DE ANUL TRECUT!“


Atacantul Mircea Oprea, care se pregateste cu Poli Iasi, a declarat luni ca isi doreste ca situatia sa sa fie cat mai repede rezolvata si sa joace in dealul Copoului.
„Domnul antrenor Ionut Popa m-a vrut la Iasi inca de anul trecut, dar cei de la Timisoara au cerut o suma prea mare pe mine. Pana la urma am ajuns la Ceahlaul, insa pe o suma mult mai mica.
Bine ca in cele din urma am ajuns la Iasi! Eu vroiam de anul trecut sa vin, dar daca nu s-a putut... Sper ca domnul Boca (n.r. – presedintele Sorin Boca) sa se inteleaga cu cei de la Ceahlaul si sa pot juca la Poli Iasi“, a declarat Mircea Oprea.
Oprea a spus ca nu se teme de concurenta si ca isi doreste sa obtina multe rezultate bune cu Poli Iasi: „Am vazut ca Poli Iasi a luat mai multi atacanti in aceasta vara, dar nu ma tem de concurenta. Eu vreau sa vin sa joc pentru Poli Iasi. Aici ma stiu cu multi jucatori. Cu Naidin si Adrian Ilie chiar am fost coechipier la Poli Timisoara, dar ii stiu pe marea majoritate a jucatorilor de la Poli Iasi. Este o echipa puternica, buna, care poate termina noua editie de campionat in primele opt echipe“.
Referitor la contrele dintre Poli Iasi si Ceahlaul Piatra Neamt, Oprea a spus in gluma ca nu a venit sa spioneze: „Am auzit ca oficialii de la Ceahlaul Piatra Neamt au tot atacat Iasul in legatura cu licenta, dar nu este problema mea. Sa nu credeti ca am venit aici ca spion! Eu vreau sa semnez cu Iasul si sa-mi fac treaba!“

Niciun comentariu: