IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 27 iulie 2008

POPA, DEZAMAGIT DE 4-5 JUCATORI


Tehnicianul Ionut Popa a declarat dupa infrangerea cu Universitatea Craiova ca este dezamagit de evolutia a 4-5 jucatori ai sai si ca se astepta la mai mult de la Ionut Balba.
„Am inceput bine jocul, cred ca am dominat prima jumatate, dar odata cu accidentarea lui Onut ceva s-a rupt. Sunt dezamagit de aportul a 4-5 jucatori, chiar si la Ionut Balba ma asteptam la mai mult pentru ca in jocurile de pregatire a fost unul dintre cei mai buni. Stiam ca daca vom da posibilitatea Universitatii sa atace pe flancuri va fi greu. Craiovenii ii au pe cei 3-4 jucatori de atac de viteza si aici au castigat jocul“, a spus Popa.
Ionut Popa a precizat ca spera ca echipa sa sa isi revina pana la primul meci de pe teren propriu din actuala editie a Ligii I. „Speram sa ne revenim pana la primul meci de acasa, desi ne va fi greu, pentru ca jucam cu portile închise si am vazut si la Craiova o atmosfera trista. Am declarat înaintea meciului de la Craiova ca daca nu juc\m cum trebuie vom lua 15-0. Am dorit sa-i motivez putin pe jucatori deoarece am avut un meci test cu echipa de juniori a clubului, iar baietii mei nu aveau deloc gandul la fotbal“, a adaugat tehnicianul.

Niciun comentariu: