IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 15 iulie 2008

PARUOLO ISI CAUTA ECHIPA IN ARGENTINA


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca a declarat marti ca jucatorul Gustavo Paruolo nu mai doreste sa joace la formatia din dealul Copoului si isi cauta o echipa in Argentina, unde sa evolueze.
„Am vorbit cu Paruolo si mi-a spus ca nu mai vrea sa vina in Romania. Mi-a spus ca isi cauta o echipa in Argentina, unde sa joace pentru jumatate de sezon. El mai are contract cu noi un an si jumatate, dar daca nu mai vrea sa vina, ce sa-i fac?! Cat a jucat la noi si-a facut datoria, asa ca o sa-l lasam sa plece unde vrea el, liber de contract, asa cum a venit“, a declarat Sorin Boca.
In ceea ce-l priveste pe jucatorul sarb Svetozar Mijin, Boca a spus ca ii cauta o echipa unde sa se transfere: „Mijin s-a pregatit cu echipa in cantonamentul de la Debrecen, dar mi-e greu sa cred ca mai poate sa prinda un loc de titular la noi. Are si el o varsta si nu-si mai permite sa stea rezerva. Si el si noi ii cautam o echipa unde sa joace. Pentru transferul lui vrem 30.000 de euro, atat cat am dat si noi pe el cand l-am adus de la CFR Cluj“.

Niciun comentariu: