IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 1 iulie 2008

UN SARB IN PROBE LA POLI IASI


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca fotbalistul sarb Enver Alivodic, venit in probe la gruparea din dealul Copoului, ar putea fi o solutie pentru postul de mijlocas central.
„Am primit referinte bune depsre acest jucator sarb, Enver Alivodic, si speram sa ne demonstreze ca merita sa-l achizitionam. Alivodic ar putea fi o solutie pentru linia mediana. Ramane acum ca Ionut Popa sa decida“, a declarat Sorin Boca.
Enver Alivodic are 24 de ani si joaca pe postul de mijlocas central. A jucat ultima data la formatia de liga a doua din Serbia, FK Novi Pazar, si in cariera a mai evoluat la FK Radniki Nis, FK Cukaricki Stankom, ambele din Serbia, si la formatia de liga a doua din Suedia, Degerfors IF.
Alivodic a fost folosit o repriza in meciul amical disputat de Poli Iasi luni, la Debrecen, cu FC Bihor, scor 1-1.
Sorin Boca a mai spus ca jucatorul Svetozar Mijin a ajuns in cantonamentul echipei de la Debrecen, iar Gustavo Paruolo urmeaza sa ajunga in aceasta saptamana: „Am reusit si i-am rezolvat lui Mijin problema cu viza pentru Ungaria si jucatorul a ajuns in cantonamentul echipei. Speram ca in aceasta saptamana sa rezolvam cu viz pentru Gustavo Paruolo. Jucatorul mi-a spus la plecarea in vacanta ca in cazul in care isi gaseste alta echipa ar putea pleca de la noi, dar nu mi-a mai zis nimic si noi il asteptam, sa se alature lotului“.

Niciun comentariu: