IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 29 iulie 2008

SIMIONAS SE VA OCUPA DE ECHIPA A DOUA A POLITEHNICII IASI

Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca s-a renuntat la antrenorul Adrian Kereszy, de la echipa a doua, de aceasta formatie urmand sa se ocupe antrenorul Danut Munteanu, sub coordonarea vicepresedintelui Vasile Simionas.
„Am decis sa renuntam la colaborarea cu antrenorul de la Poli II Iasi, Adi Kereszy. De acum, vicepresedintele Vasile Simionas se va ocupa de echipa a doua a clubului, insa pe banca tehnica la meciuri vor sta antrenorul principal Danut Munteanu si secundul Gelu Paveliuc. Totusi, de rezultate va raspunde Simionas“, a declarat presedintele Sorin Boca.

Antrenorul Adrian Kereszy a declarat ca decizia a fost luata de comun acord: „Mie mi-a expirat contractul cu formatia Poli II Iasi si am luat decizia, de comun acord cu domnul presedinte Boca, sa nu ma mai ocup de aceasta echipa. Eu acum sunt la dispozitia clubului, urmand sa gasim o varianta. Normal ca mi-as dori sa antrenez la liga a II-a, dar cred ca este mai greu acum sa-mi gasesc echipa, toate formatiile incepand deja pregatirile pentru noua editie de campionat. Sper sa mi se dea un post in cadrul clubului pentru care am jucat multi ani“.

Niciun comentariu: