IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 22 iulie 2008

PALIMARU, TINCU SI STRATON AU FOST IMPRUMUTATI LA PETROLUL PLOIESTI


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca jucatorii Paul Tincu, Clement Palimaru si Bogdan Straton au fost imprumutati la formatia de liga a II-a, Petrolul Ploiesti.
„In urma discutiilor purtate cu cei de la Petrolul Ploiesti, am ajuns la o intelegere. I-am imprumutat pe Tincu, Palimaru si Straton la Petrolul Ploiesti, fara sa avem vreo pretentie financiara. Asa cum am mai spus, ei sunt tineri si au nevoie de meciuri in picioare. Tocmai de aceea am ales varianta imprumutului“, a declarat Sorin Boca.
Imprumutul celor trei jucatori a fost negociat de impresarul Ioan Salavastru: „Desi eu îi reprezint doar pe Palimaru si Straton, Tincu a fost de acord sa negociez si pentru el cu Petrolul Ploiesti. Astazi (n.r. – marti), ei vor pleca cu Petrolul în cantonament. Cred ca varianta acestui imprumut este cea mai buna pentru ei. Nu avea rost sa stea la Iasi sa nu joace. Asa au ocazia de a evolua meci de meci la o formatie buna din liga a II-a“.
Sorin Boca a mai spus ca un alt jucator, Alexandru Leucuta, are sanse mari de a parasi Copoul: „Nici Alexandru Leucuta nu mai face parte din planurile antrenorului Ionut Popa. Pentru el, probabil, vom alege varianta unui imprumut la echipa de liga II-a, UTA. Ram=ne de vazut“.

Niciun comentariu: