IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 20 iulie 2008

IONUT POPA: „MERGEM LA CRAIOVA SA CASTIGAM!“


Antrenorul echipei Poli Iasi s-a aratat destul de optimist duminica, spunand ca jucatorii sai vor merge la Craiova, in prima etapa, sa ia toate cele trei puncte puse in joc.
„De cinci ani, de cand jucam ni Liga I, am avut inceputuri de campionat foarte grele, cu o singura exceptie, cand am jucat prima etapa la o nou-promovata, Unirea Urziceni, si am castigat. In rest, am inceput numai cu meciuri grele. Si anul acesta este infernal, dar baietii sunt motivati si vrem un rezultat bun in prima etapa. Mergem la Craiova sa castigam!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a spus ca nu are inca un prim „11“ stabilit: „Am jucat sambata ultimul meci amical, insa nu mi-am format o idee despre primul unsprezece. Ieri (n.r. – sambata) am jucat fara trei titulari, Branet, Munteanu si Bersnjak. In plus, Pecnik s-a accidentat si a prarasit terenul de joc. Sper sa nu fie probleme mari, iar cei trei care nu au jucat sa-si revina pana la meciul cu Universitatea Craiova. De asemenea, vreau ca muntenegreanul Igantov sa-si revina cat mai repede, pentru ca este o piesa de baza la mijlocul terenului. Din cate stiu, va lipsi cel putin trei-patru saptamani, dar eu sper sa-si revina mai repede“.
Referitor la ivorianul Lamine Diarrassaouba, care a inscris doua goluri in doua meciuri amicale, Popa a spus ca e greu de crezut ca va fi pastrat in lot: „Pe Lamine inca nu m-am decis daca il vom legitima. Este in urma cu pregatirea, chiar daca a marcat, si ramane sa vedem daca ne intelegem si asupra pretului. Este destul de scump. Oricum, nici Mircea Oprea si nici Ignatov nu sunt suta la suta din punct de vedere fizic, drept dovada ca muntenegreanul s-a accidentat“.

Niciun comentariu: